Opis
Rama
Włókno węglowe OCLV Serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142×12 mm
Widelec
Madone 8 w całości z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, sztywna oś przelotowa 12 x 100 mm ze skosem
Waga
ML – 7.87 kg / 17.36 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Manetka
Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa
Przerzutka przednia
Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny
Przerzutka tylna
Shimano Ultegra R8150 Di2, maks. zębatka 34T
*Korba
Rozmiar: XS, S
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 165 mm długości
Rozmiar: M, ML
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 170 mm długości
Rozmiar: L, XL
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 172,5 mm długości
Wkład suportu
Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta
Shimano Ultegra R8101, 11-34, 12-rzędowa
Łańcuch
Shimano XT M8100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki
1x: 54T, 2x: 56/43
Koło przednie
Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm
Koło tylne
Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk przedni
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową
Zacisk tylny
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Opona
Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm
Maks. rozmiar opon
32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)
Siodełko
Bontrager Aeolus Elite, szyny austenitowe, szerokość 145 mm
Sztyca
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótka
*Kierownica
Rozmiar: XS
Bontrager Aero Pro, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 35 cm, szerokość 38 cm
Rozmiar: S
Bontrager Aero Pro, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 37 cm, szerokość 40 cm
Rozmiar: M, ML, L
Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 39 cm, szerokość w chwycie dolnym 42 cm
Rozmiar: M, ML, L
Bontrager Aero Pro, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 39 cm, szerokość 42 cm
Rozmiar: XL
Bontrager Aero Pro, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 41 cm, szerokość 44 cm
Taśma na kierownicę
Trek EcoTack
*Wspornik kierownicy
Rozmiar: XS
Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: S, M
Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: ML, L
Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości
Rozmiar: XL
Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości
Tarcza hamulcowa
Shimano CL800, mocowaniem centerlock, 160 mm
Rozmiar tarczy
Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.