Description
Specyfikacja techniczna
Rama – Włókno węglowe OCLV Serii 900, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów przystosowane wyłącznie do elektronicznych, aerodynamiczna prowadnica łańcucha z możliwością demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142×12 mm
Widelec – Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle
Waga – ML – 7,08 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Bateria – Shimano BT-DN300
Manetka – Shimano Dura-Ace R9170 Di2, 12 biegów
Przerzutka przednia – Shimano Dura-Ace R9250 Di2, zintegrowana, ciąg dolny
Przerzutka tylna – Shimano Dura-Ace R9250 Di2, maks. zębatka 34T
Korba – Shimano Dura-Ace R9200, 52/36
Wkład suportu – Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta – Shimano Dura-Ace R9200, 11-30, 12-rzędowa
Łańcuch – Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki – 1x: 54T, 2x: 56/43
Koło przednie – Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, oś przelotowa 100×12 mm
Koło tylne – Bontrager Aeolus RSL 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 51 mm, bębenek piasty Shimano 11/12, oś przelotowa 142×12 mm
Zacisk przedni – Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Zacisk tylny – Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Opona – Bontrager Aeolus RSL RD, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, konstrukcja z bawełną, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm
Siodełko – Aeolus RSL, szyny z włókna węglowego
Sztyca – Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm
Kierownica i wspornik – Zintegrowana kierownica/mostek Trek Aero RSL, włókno węglowe OCLV, dopasowanie wyścigowe, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm
Reviews
There are no reviews yet.