Opis
Specyfikacja techniczna
Rama – Alpha Platinum Aluminium, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, sztyca podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku
Widelec – RockShox Yari RC, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku
Amortyzator – RockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 62,5 mm
Piasta przednia – Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Piasta tylna – Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny – Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz – Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta
Opona – Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50”
Manetka – Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Przerzutka tylna – Shimano XT M8100, długi wózek
Kaseta – Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch – Shimano Deore M6100
Maks. wielkość zębatki Maks.: 34T, Min. 28T
Siodełko – Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
Sztyca – TranzX JD-YSI-22PLQ, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm
Kierownica – Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
Chwyty – Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy – Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości
Waga – Rozmiar M – 15.50 kg
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.